• Subscriptors

Accede a la pàgina de suscripción en castellano
    Aquest projecte neix amb la intenció de començar a plantar cara. I l’única manera és fer-ho entre tots. Els donants i subscriptors rebran tota la informació, factura per factura, sobre el destí dels diners d’aquest projecte. Ajuda’ns a convertir Cafèambllet en una publicació independent durant tot l’any.
    T’hem preparat tres opcions per a què puguis fer-te subscriptor de la revista Cafèambllet.OPCIÓ A. “Aportació periòdica a través de targeta de dèbit/crèdit o paypal” Escull l’opció que més t’agradi:

– Col.laboració mensual de 5,00 € (12 pagaments anuals)

– Col.laboració trimestral de 15,00 € (4 pagaments anuals)

– Col.laboració semestral de 30,00 € (2 pagaments anuals)

– Col.laboració anual de 60,00 € (1 pagament a l’any)

OPCIÓ B “Aportació periòdica a través de rebut en el teu compte bancari”

Omple el següent formulari amb les teves dades de contacte i dades bancàries:
    Enllaç al formulari: http://ow.ly/wYVAD

Tens dues opcions per a fer una aportació al projecte.

OPCIÓ A. “Aportació a través de targeta de dèbit/crèdit o paypal”

Tu esculls l’import de la donació. Una donació única i puntual. Recorda, si no tens un compte Paypal escull l’opció de pagament amb targeta de dèbit o crèdit.

OPCIÓN B. “Fes-nos una transferència”

Pots fer l’ingrés en el CC de l’Associació Cafèambllet IBAN ES17 3025 0900 87 1400015132. En el concepte de l’ingrés, indiqueu-nos el vostre email, així podrem posar-nos en contacte amb tu per fer-te arribar la publicació a casa.

I una última cosa: gràcies per confiar en aquest projecte. Estem convençuts de què cada exemplar serà una oportunitat per millorar el món.

Marta i Albano

PD: Si teniu qualsevol dubte, envieu-nos un correu a cafeamblletcatalunya@gmail.com o un SMS-WhatsApp al 686 99 11 37

paga

· Per Albano Dante Fachin

Un diari pot tenir el millor disseny, el millor paper i, fins i tot, els millors periodistes… però al final, qui decidirà què es publica i què s’oculta, serà l’amo, el que posa els diners.  Qui paga, mana. Com hem vist a les planes anteriors, l’amo de la major part dels diaris que trobem als quioscos són els bancs. I això es nota.

8.588€

Les 12 planes que tens a les mans valen diners. En total, les 145.000 còpies que hem fet han costat 8.588€. Els diners, però, no els ha posat cap banc, ni cap partit polític, ni cap fundació opaca, ni cap empresari ric. Aquesta publicació tampoc no ha rebut cap subvenció de cap govern, ni municipal, ni autonòmic ni estatal. Els 8.588€ han sortit de les butxaques de 1.619 persones que han posat diners perquè aquest exemplar arribi a les teves mans.

Qui hi ha darrere?

«Cal fer alguna cosa». Aquesta era la frase que sempre es repetia en les reunions d’un grup de persones que treballem des de fa anys en diversos mitjans de comunicació, farts de veure els silencis i la manipulació que exerceixen els mitjans en mans dels bancs. Calia fer alguna cosa, però què? Sense diners, sense subvencions i sense propietats per hipotecar les opcions eren poques. Tot i així, estava clar que calia fer alguna cosa. Finalment, després de donar moltes voltes es va prendre la decisió: «Segur que allà fora hi ha molta gent que també creu que cal fer alguna cosa. Contactem-hi».

Així, el dia 15 de febrer de 2014, l’Alba