• 145.000 cafèambllet fora del control de la banca!

by  • 15/04/2014 • Portada • 52 Comments

Descarrega el PDF fent click a la portada. (Aquí en castellano)

Captura de pantalla 2014-04-14 a las 23.39.29

Ja està aquí. Avui a les 8:45 del matí ha començat la distribució del primer número de la revista cafèambllet. 145.000 exemplars finançats per més de 1.600 mecenes amb un clar objectiu: explicar allò que els diaris en mans de la banca no expliquen. On trobar la revista? La versió en paper s’ha començat a repartir avui dimarts 15 a les 8:45hs. Distribuir 145.000 és un repte logístic en el que estem treballant de valent i per això us demanem paciència! La idea és que a finals de setmana la revista estigui arreu del territori. Ara mateix hi ha diversos grups treballant en la distribució de les ciutats més importants. Per cert, si vosaltres o el vostre grup, assemblea, associació i sindicat esteu interessats en que us fem arribar exemplars per distribuir, ens podeu escriure a llibrecafèambllet@gmail.com. Anirem actualitzant tota la informació al nostre Facebook  i al nostre Twitter. Segueix-nos!

145.000 cafèambllet fora del vostre control

52 Responses to 145.000 cafèambllet fora del control de la banca!

1. Jordi Camps i Vergés
      01/08/2014 at 13:34

Estic molt agraït per la vostra feina. Coratge i endavant.

2. Tomás Hg
      15/09/2014 at 11:55

L’heu fet grosa ( “La habeis liado parda”). Gràcies per haver-us mantigut en la vostra línia de compromís amb la veritat y denunciar la mentida dels poderosos. Mireu com ha crescut aquesta llavor que heu plantat… De moment la família Pujol Ferrusola ja no són necesaris a la nostra vida i esperem que tota la seva cort -de porcs i garrines corruptes i mangants- a poc a poc vagin apareixent a la llum de la veritat. Gràcies.